Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
nieokreślona
(7)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Pilarczk Bogna
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Tubielewicz Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Powieść amerykańska
(463)
Kobieta
(281)
Powieść polska
(248)
Powieść angielska
(225)
Przyjaźń
(209)
Marketing
(-)
Rodzina
(180)
Miłość
(151)
Literatura polska
(148)
Zwierzęta
(129)
Tajemnica
(116)
Powieść obyczajowa
(112)
Relacje międzyludzkie
(110)
Literatura amerykańska
(100)
Historia
(97)
Literatura dziecięca polska
(94)
Uczucia
(92)
Rodzeństwo
(88)
Śledztwo i dochodzenie
(86)
Magia
(76)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(73)
Literatura angielska
(66)
Małżeństwo
(65)
Psy
(63)
Dzieci
(61)
Fantastyka
(61)
II wojna światowa (1939-1945)
(61)
Literatura młodzieżowa polska
(61)
Literatura dziecięca
(60)
Poezja polska
(58)
Polska
(57)
Dziewczęta
(55)
Ludzie a zwierzęta
(55)
Uczniowie
(53)
Koty
(52)
Dziecko
(51)
Nastolatki
(50)
Zabójstwo
(49)
Wybory życiowe
(48)
Język polski
(46)
Opowiadanie polskie
(46)
Przedszkolaki
(46)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(44)
Trudne sytuacje życiowe
(44)
Żydzi
(43)
Boże Narodzenie
(41)
Literatura młodzieżowa angielska
(41)
Powieść młodzieżowa angielska
(40)
Powieść młodzieżowa polska
(40)
Duchowieństwo katolickie
(37)
Literatura dziecięca angielska
(37)
Policjanci
(37)
Sekrety rodzinne
(37)
Życie codzienne
(35)
Matki i córki
(34)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(33)
Relacja romantyczna
(33)
Opieka nad zwierzętami
(31)
Opowiadanie dziecięce polskie
(31)
Powieść niemiecka
(31)
Chłopcy
(30)
Wychowanie w rodzinie
(30)
Dramat polski
(29)
Powieść francuska
(29)
Wakacje
(29)
Wojna 1939-1945 r.
(29)
Władcy
(29)
Lektura szkolna
(28)
Podróże
(28)
Podróże w czasie
(28)
Dinozaury
(27)
Literatura
(27)
Matura (2005- )
(27)
Zabawa
(27)
Literatura młodzieżowa
(26)
Polacy za granicą
(26)
Powieść sensacyjna
(26)
Marzenia
(25)
Pisarze polscy
(25)
Poezja dziecięca polska
(25)
Pomaganie
(25)
Uprowadzenie
(25)
Wychowanie
(25)
Dziadkowie i wnuki
(24)
Kradzież
(24)
Literatura dziecięca amerykańska
(24)
Matematyka
(24)
Medycyna
(24)
Prowincja
(24)
Przestępczość zorganizowana
(24)
Przyroda
(24)
Sztuka
(24)
Więźniowie obozów
(24)
Arystokracja
(23)
Ojcowie i córki
(23)
Samotność
(23)
Powieść dziecięca angielska
(22)
Powieść przygodowa
(22)
Dziennikarze
(21)
Filozofia
(21)
Powieść amerykańska - 21 w.
(21)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : schem., tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
W książce opisano :- istotę i funkcje dystrybucji oraz jej związki z pozostałymi instrumentami marketingu- rolę bezpośrednich i pośrednich kanałów dystrybucji oraz korzyści wynikające z ich stosowania- rodzaje i funkcje pośredników handlowych- dystrybucję fizyczną produktów, jej fazy, związane z nimi koszty dystrybucji, ich współzależność oraz wpływ na ceny finalne- przedmiotowy i podmiotowy zakres decyzji związanych z wyborem kanałów dystrybucji, etapy ich projektowania oraz metody ich...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 16030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158, [2] s. : tabl., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka ta przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, ukazuje znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze. Ponadto radzi jak dokonać wyboru właściwej agencji badań marketingowych i podaje zasady współpracy z tą agencją, oraz wskazuje jak analizować, interpretować i prezentować wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 16036 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To jedenaste wydanie książki, określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Odwołując się do wielu różnorodnych przykładów, Philip Kotler trafnie rozpoznaje najważniejsze zmiany w otoczeniu oraz trendy związane z zachowaniami klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 15664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - Wyd. 4. - Warszawa : Gebethner i S-ka, cop. 1994. - XXX, 743, [1] s. : rys., wykr. ; 27 cm.
"(...) Można uznać podręcznik Philipa Kotlera za dzieło klasyczne, nadal równocześnie aktualne, będące podstawową pracą z zakresu marketingu. Dobrze się więc stało, że poglądy autora będzie można poznać w języku polskim. (...) Autor nie tworzy teorii marketingu. W pełni uznaje jego interdyscyplinarność, osadzając go silnie w ekonomii, zarządzaniu, dyscyplinach behawioralnych i tych, z których czerpie metody i techniki badań marketingowych. Pozwala to na dostosowanie marketingu do zmieniających się warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa, widzieć wprawdzie funkcję marketingową organizacji jako wiodącą, ale równocześnie nie pomijając pozostałych. Dlatego też, w podręczniku uwzględnia się zależności zachodzące w przedsiębiorstwie oraz ich wpływ na podsystem marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 12181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 17072 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z trzech części. W części pierwszej przedstawiono podstawy zarządzania strategicznego, ze szczególnym uwypukleniem ograniczeń wynikających z warunków globalnego otoczenia przedsiębiorstw. Część druga zawiera opis metod, jakimi należy budować przewagę konkurencyjną na rynku globalnym. W części trzeciej podano charakterystykę i przykłady strategii stosowanych w biznesie międzynarodowym oraz opis systemu kontroli i oceny realizacji strategii. Szczególną uwagę zwrócono na omówienie wpływu procesów koncentracji, internacjonalizacji i informatyzacji gospodarki światowej na działanie przedsiębiorstw uczestniczących w biznesie międzynarodowym. Książka jest przeznaczona dla studentów studiów ekonomicznych i technicznych na kierunkach: organizacja i zarządzanie, marketing, inżynieria produkcji. Będzie też przydatna dla kadry menedżerskiej przedsiębiorstw działających na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 16016 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej