Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Szaflary
(1)
Autor
Gołębiewski Jan
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Internet
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(86)
Edukacja i pedagogika
(42)
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Biologia
(19)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(18)
Zarządzanie i marketing
(2)
Religia i duchowość
(18)
Medycyna i zdrowie
(15)
Psychologia
(15)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(14)
Literaturoznawstwo
(13)
Etnologia i antropologia kulturowa
(12)
Podróże i turystyka
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(11)
Językoznawstwo
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Architektura i budownictwo
(7)
Kultura i sztuka
(6)
Rozwój osobisty
(6)
Filozofia i etyka
(5)
Hobby i czas wolny
(5)
Inżynieria i technika
(5)
Nauka i badania
(5)
Kulinaria
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Archeologia
(2)
Fizyka i astronomia
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Alpinizm
(1)
Architektura i zdobnictwo kościelne
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Budownictwo na Podhalu
(1)
Buiologia
(1)
Chemia
(1)
Dom i ogród
(1)
Kult Matki Bożej
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Matematyka
(1)
Poezja polska
(1)
Rzeźba ludowa
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe na szczeblu samorządowym : teoria i praktyka / Jan Gołębiewski. - Warszawa : Difin, 2015. - 311, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Zarządzanie kryzysowe zaprezentowano jako zorganizowany proces budowania bezpieczeństwa. Ważnym akcentem realizacji tego procesu jest samorząd i w takiej roli został przez Autora przedstawiony. Samorząd jest fundamentem aktywności kryzysowej. Na tym szczeblu wszystko ma swój początek i najczęściej koniec. Dlatego rola samorządu w zarządzaniu kryzysowym jest bardzo ważna tak w wymiarze praktycznym, jak i teoretycznym; chodzi o udział samorządu w badaniach naukowych. Rola samorządu aktualnie jest ograniczona przepisami prawa i w znacznym stopniu brakiem odpowiednich aktów prawa kryzysowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 24888 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 26790 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej